„Kingway 435” – ciężarówka z Chin

Mając za partnera chiński koncern Sany, po dokładnie czterdziestu latach,  Deutz AG powraca do grona producentów pojazdów ciężarowych. Na razie ów powrót dotyczy jednak nie europejskiego, a chińskiego rynku. Mając za partnera chiński koncern Sany, po dokładnie czterdziestu latach,  Deutz AG powraca do grona producentów pojazdów ciężarowych. Na razie ów powrót dotyczy jednak nie europejskiego, a chińskiego rynku
Samochód będący wspólnym dziełem niemieckich i chińskich konstrutorów otrzymał nazwę „Kingway 435”. 

Czytaj dalej...

Zaoszczędzą tysiące litrów paliwa

W Volvo Trucks od lat dążymy do tego, by zużycie paliwa w naszych samochodach ciężarowych było jak najniższe. Tym bardziej, że ograniczenie spalania oznacza również mniejszą emisję CO2, a więc mniejsze szkody dla środowiska – mówi Piotr Werner, menedżer ds. produktu w Volvo Trucks Polska. Sekret tkwi w silniku. Pojazdy Volvo FH I-Save, wykorzystujące technologię Turbo Compound, zużywają średnio o 1,7 l/100 km paliwa mniej od samochodów ze standardowymi silnikami.

Czytaj dalej...

Premiera Volvo w mega oprawie!

Uroczystą premierę nowej gamy pojazdów Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM oraz Volvo FMX szykuje na 4 września Volvo Trucks Polska
„Na przekór czasom i stawianym na naszej drodze ograniczeniom producent chce podzielić się ze swoimi partnerami siłą, technologią i olbrzymią, pozytywną energią zamkniętą pod maskami pięknego designu ich nowych pojazdów” – czytamy w zaproszeniu.

Czytaj dalej...

Autobusem przez kopalnię

W segmencie off-road od pewnego czasu dostępny jest także bardzo efektowny autobus – Torsus Paetorian – przydatny na przykład do transportu pracowników na terenach kopalni odkrywkowych. Produkowany w oparciu o sprawdzone komponenty MAN, wyposażony w napęd na obie osie, terenowe opony, blokadę dyferencjału i prześwit 39 cm jest w stanie sprawnie pokonywać nie tylko terenowe przeszkody, ale i przejeżdżać przez wodę o głębokości 90 cm. Może przewozić maksymalnie 37 osób lub nieco mniej, ale za to z wyposażeniem.

Czytaj dalej...

Jedyna taka pompa w Polsce

Czym innym jest oglądanie maszyny na zdjęciach w katalogu, a czym innym zobaczenie jej na żywo. Tak było w wypadku firmy Budet, której przedstawiciele najpierw zastanawiali się nad kupnem nowej pompy samochodowej, a po wizycie na ubiegłorocznej edycji Baumy w Monachium do domu wrócili jako pierwsi w Polsce właściciele THP 140 37 XXT od Liebherra.

Czytaj dalej...

Najmocniejszy z czteroosiowych!

Nie ma nic mocniejszego na czterech osiach – chwali się Liebherr zapowiadając premierę nowego żurawia samojezdnego LTM 1120-4.1. Po raz pierwszy oglądać go będzie można w Las Vegas na targach ConEexpo,  jednak na dostawę zamówionego sprzętu trzeba poczekać do jesieni. Ten 120-tonowy żuraw może pochwalić się osiągami dostępnymi dotychczas tylko w modelach 5-osiowych...

Czytaj dalej...

Wieża z Volvo

W dniu dzisiejszym Volvo Trucks wprowadza na rynek nową generację samochodów ciężarowych o wysokiej ładowności zaprojektowanych z myślą o kierowcy.
– Jesteśmy naprawdę dumni z tej wielkiej, przyszłościowej inwestycji. Chcemy być najlepszym partnerem biznesowym naszych klientów dzięki umożliwieniu im zwiększenia konkurencyjności oraz pozyskania najlepszych kierowców na coraz trudniejszym rynku – mówi Roger Alm, prezes Volvo Trucks.

Czytaj dalej...

IVECO w Radzie Dakar 2020

Rajd Dakar – najbardziej ekstremalna impreza tego typu na świecie – po raz pierwszy odbywa się w Arabii Saudyjskiej. Już dziewiąty rok z rzędu IVECO będzie oficjalnym dostawcą pojazdów, silników i części zamiennych dla zespołu  PETRONAS Team De Rooy IVECO.  Na trasę wyruszyły trzy ciężarówki IVECO Powerstar i jeden Trakker wyposażone w silniki IVECO Cursor 13 o mocy do 1000 KM, specjalnie zaprojektowane przez FPT Industrial.

Czytaj dalej...

Największy „sztywniak” Komatsu

Komatsu poszerzyło swą ofertę dużych wozideł sztywnoramowych. Najnowszy i  zarazem największy pojazd japońskiego koncernu – 980E-4  napędzany jest silnikiem rozwijającym moc 3.500 KM i ma przemawiającą do wyobraźni ładowność 369 ton. Konstruktorzy wozidła bazowali na sprawdzonych rozwiązaniach technicznych stosowanych w dużych maszynach tego typu, przede wszystkim 960E-2 oraz modelu 930E-4.

Czytaj dalej...
Subskrybuj to źródło RSS